OK
kimidaro

بازدید مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا از شرکت صنعتی کیمیدارو

جناب آقای دکتر بقایی مدیر عامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا به همراه اعضای هیئت مدیره و مدیران آینده پویا در تاریخ 98/06/11 از شرکت صنعتی کیمیدارو بازدید کردند.

بازدید مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا از شرکت صنعتی کیمیدارو

 

جناب آقای دکتر بقایی مدیر عامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا به همراه اعضای هیئت مدیره و مدیران آینده پویا در تاریخ 98/06/11  از شرکت صنعتی کیمیدارو بازدید کردند.

پس از بازدید از خطوط تولید دارویی و شیمیایی و پروژه‌های کیمیدارو، دکتر بخشایش، مدیرعامل شرکت کیمیدارو گزارشی در خصوص اهداف و فرآیندهای جاری شرکت ارائه کردند.

در ادامه، مدیرعامل شرکت آینده پویا در جمع مدیران کیمیدارو عنوان کردند: با توجه به شرایط امروز کشور در بخش دارو نباید اجازه دهیم مردم حتی لحظه‌ای احساس ناامنی یا کمبود دارو داشته باشند.

ایشان افزودند: باید با شناسایی پتانسیل شرکت و بر اساس ظرفیت، امکانات لازم را برای تولید محصولات برنامه‌ریزی کرد، تا مجموعه دچار تهدید نگردد.

جناب آقای دکتر بقایی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با آسیب‌شناسی فعالیت‌های هلدینگ بیان کردند: یکی از مشکلات اصلی شرکت‌ها عدم هم‌افزایی است و شرکت‌های مجموعه نباید در تولید محصول به رقابت درونی بپردازند.

ایشان در پایان خواستار توجه مدیریت شرکت کیمیدارو به آموزش کارکنان، بهبود فضای کاری و برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی میان کارکنان و مدیران آن شدند.

در ادامه هریک از مدیران شرکت آینده پویا به بیان نقطه نظرات خود پیرامون فعالیت‌های شرکت کیمیدارو پرداخته و مقرر شد جلسات کارشناسی میان مدیران هلدینگ و این شرکت بصورت مستمر برگزار شود.

 

 

 


1398/06/13

Bookmark and Share   شماره خبر :34 تعداد بازدید :13618

درج نظرات اخبار

نویسنده *  
نظر *  
کد ویژه
کد امنیتی
Captcha reload